Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 26. ledna 2015

Upleť čtverec - charitativní projekt

Hrozně dlouho jsem se tu neobjevila a hlavně jsem hrozně dlouho zanedbávala mého háčkovacího koníčka ...

O důvodech, které mě k tomu vedly, se zmíním v některém z dalších příspěvků. Teď bych ale ráda představila můj plánovaný projekt o kterém doufám, že nijak nezkrachuje a já ho dokončím se vztyčenou hlavou :)

Při brouzdání po internetu jsem narazila na velice zajímavý charitativní projekt "UPLEŤ ČTVEREC"

Charitativní projekt Knit a Square pomáhá sirotkům, opuštěným dětem a dětem s AIDS v Jižní Africe. Odhaduje se, že takových dětí je v Africe kolem 15 milionů, z toho v Jižní Africe kolem 1,4 milionů. Uplést nebo uháčkovat čtverec zabere zhruba půlhodinu a může pomoci zachránit dětský život.

Kromě čtverců, které mají být 20 x 20 cm, můžete vytvořit i další věci jako jsou čepice, návleky na ruce, svetry nebo hračky.

Kdo by se chtěl také přidat tak více informací v češtině naleznete zde.

Zdroj: http://www.knit-a-square.com/



2 komentáře:

  1. Terko, moc se mi to líbí, sdílím na blogu a snad se najdou ještě další dobré duše a čtverce budou přibývat..Já to budu publikovat i u nás ve škole..Měj se krásně a díky za propagaci..asi bych se to jinak nedozvěděla..Krásné dny a já jdu háčkovat...Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou věc ráda propagovat budu Inko :) Vždycky je hezké podpořit dobrou věc a když se navíc týká dětí ... není co řešit :) Tak Ti přeji háčku zdar :) Terka

      Vymazat