Hrošíci :)

Hrošíci :)

pátek 14. února 2014

14. únor ... den lásky???

... a máme tu opět Den sv. Valentýna. Abych byla upřímná, nikdy jsem tento den nijak neslavila ... podle mě není potřeba mít označený den v kalendáři, abychom někomu řekli, že nám na něm záleží a že ho máme rádi ... s manželem jsme tuto "tradici" nikdy neslavili ani si nijak nepřipomínali, protože my se máme rádi celoročně a tuto náklonost si hojně připomínáme každý den, ale letos na mě padla doslova srdíčková nálada :-)

U skvělé šikulky LenkyH. jsem našla návod na krásné srdíčko, do kterého jsem se přímo zamilovala a stalo se takovým mým "univerzálním" dárkem pro všechny, které mám ráda ... dělám ho často a dělám ho moc ráda. Osvědčila se mi na něj příze Camilla a Limone ve všelijakých barvách ale nejvíc ze všeho mám ráda ty melírované příze, protože každé srdíčko je díky nim originál a nikdy není úplně stejné ...



Jelikož jsem z Českých Budějovic, kde je dlouholetá tradice ledního hokeje a můj manžel, švagr, tchán a díky nim i já jsme fanoušky HC Motor tak jsem jednoho dne vytvořila i fanouškovské srdíčko, které se nám "bimbá" v autě :-)



... další srdíčko taktéž od LenkyH. je sice menší, ale stejně půvabné a zatím pokaždé obdarovaného strašně moc potěšilo ...


... a ještě poslední srdíčka taktéž od LenkyH. nemohla jsem prostě odolat abych je nevyzkoušela a výsledek ... posuďte samy :-)


No a nakonec když už je ten Valentýn tak se mi během noční směny podařilo vytvořit základ pro další 2 srdénka (pracuju na recepci v hotelu, kde máme 12-ti hodinové směny takže během noci se mi poštěstí najít si chvilku času na knížku a případně i na háček), toto ale nesmím říkat moc nahlas takže nikomu ani muk :-) Obě srdíčka už brzy budou mít svého majitele ... melírované dostane můj tatínek, protože maminka už to svoje má tak aby si nezáviděli ... no a to červené .... kdo ví :-)


Když už jsem byla v tom tvoření tak jsem ještě před koncem pracovní doby udělala dvě rychlovky ... jedno je pro šéfovou, včetně "Hujerovského" vzkazíku :-) ...



... a to druhé pro kolegyni, která mě střídala ...


Takže krásný den sv. Valentýna, ale neupínejte se k tomuto datu, vždyť láska je všude kolem nás a každý den by se měl využít k tomu, aby jsme někomu řekli, že nám na něm záleží ...

2 komentáře:

  1. Milá Terezko, moc děkuji za návštěvu na svém blogu a za milá slova. Moc tě vítám mezi blogerkami a držím palce ať se ti povede ten polštářek :-). Srdíčka jsou moc pěkná, je vidět, že jsi šikula. Přeji ti hodně čtenářů a budu se těšit na tvoje další výtvory. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko :) Už se začínám pomalu i orientovat a chápat funkčnost bloggeru :) snad to bude jen lepší a lepší :)

      Vymazat