Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 10. února 2014

Začínám ...

... nejspíš to pohltilo i mě ... všude na internetu narážím na krásné blogy, kde se úžasné šikulky dělí o své výtvory, nápady a zážitky, že jsem si řekla, že by to nemuselo být špatné ... Neříkám, že se chci hned mezi tyto šikulky zařadit, ale jeden nikdy neví :-)

Byla doba, kdy jsem se pokoušela psát si deníčky, ale to bylo ještě období mého dětství, takže tyto pokusy neměly valného významu ... bylo to spíš takové to dětské pobláznění, ve kterém jsem se snažila psát o svých dětských láskách nebo o svých obrovských trápeních! Vždy jsem se stejně přistihla, že po přečtení jsem stránky vytrhla nebo se je snažila různě přepsat takže výsledek byl stejně nulový :-)

Třeba to tentokrát bude už jiné ... přeci jen je mi víc, myšlenky se poněkud změnily a navíc životní cíle a priority jsou naprosto někde jinde ....

Rozhodla jsem se pokusit se založit si tento blog, abych se alespoň trochu mohla vyjádřit k tomu co mě zajímá a třeba i najít nějaké spřízněné duše :-) no uvidíme co z toho vznikne ....

Takže ...


 

Žádné komentáře:

Okomentovat