Hrošíci :)

Hrošíci :)

středa 28. května 2014

Dodělávám resty :)

Nedávno jsem zjistila, že moje posedlost háčkováním mi přinesla takovou menší nepříjemnost ... NAHROMADILY SE MI DOMA PROJEKTY :)

Mému tvoření zásadně říkám "PROJEKT" a musím říct, že se to doma moc dobře ujalo a už i manžel kolikrát přišel s nápadem co za projekt vytvoříme, jak ho vylepšíme a jakou barvu zvolíme ... 

Záměrně mluvím v množném čísle, protože my háčkujeme oba :) Respektive já jsem ta, co drží v ruce háček a vzniká jí pod rukama výsledné dílo, ale manžel nezůstává pozadu a poctivě mi odmotává klubíčko, počítá mi oka, pomáhá mi s výběrem barev a dokonce se už zapojil i do sešívání jednotlivých dílů :)

Jak už jsem řekla, nahromadily se mi doma projekty a já už jsem prostě řekla dost a vrhla jsem se na to :) Nebylo jich zase až tak moc, ale měla jsem je tak nějak vyskládané na stole, poličce, stoličce, ... zkrátka a dobře sedal si na to jen prach, neustále mi to někam padalo a kutálelo se ... ale hlavní kámen úrazu byl, že se mi ukrutně nechtělo :)

Teď už je krize zažehnána a já určitě brzy zveřejním mé snažení a doufám, že se bude líbit :)

Hezký den Vám všem a  hlavně chuť do všech Vašich projektů :)


2 komentáře:

  1. To nic také se mi to stává a nejsem schopná se donutit začít :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je ten "nechucus pracus" prostě neskutečně silný a taky strašlivě protivný :) Jsem ale ráda, že vždy dřív nebo později pomine a dostaví se opět tvořivá nálada :)
      Tak hlavně ať máme co nejvíc těch tvořivých okamžiků ;)

      Vymazat