Hrošíci :)

Hrošíci :)

čtvrtek 29. května 2014

Dodělávka druhá ... "Obleček pro krabici kapesníků"

Tahle dodělávka je nejstarší z hlediska toho, jak dlouho mi ležela doma :) Dělala jsem si jednu pro sebe domů a mamce se natolik líbila, že si jí hned "objednala" taky :)

Nejdřív mi trvalo hrozně dlouho než jsem se dokopala k tomu abych si koupila přízi ... Když už jsem přízi měla doma, tak přišel můj známý "nechucus pracus" a problém byl na světě :) Zkrátka jsem nedokázala začít :)

Když už se mamka asi 3x připomněla tak už se nedalo nic dělat a musela jsem začít motat :)

Použila jsem tenhle návod na mimibazaru a musím říct, že se mi pracovalo jedna báseň :) 

Mamka si přála přírodní barvy, protože krabička poputuje na chalupu tak aby se tam hodíla ... no a tady je výsledek :)


Ještě jsem jako bonus přidělala 4 prostírky pod hrnečky ...



No a dohromady je to na pohled moc příjemný komplet :) 


2 komentáře:

  1. Jé obleček na kapesníky mám také a prostírky jsou úžasné :-) Prostě skvělá kombinace :-0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mileno :) Maminka si barvičky vybrala sama a musím se přiznat, že jsem byla sama zvědavá jak to celé dopadně :) Moje překvapení bylo velice příjemné :) Doma mám obleček v zeleno-béžové kombinaci, ale tahle je možná ještě lepší :)

      Vymazat