Hrošíci :)

Hrošíci :)

středa 28. května 2014

Dodělávka první ... pejsek Ňufáček

V jednom z mých předchozích příspěvků jsem Vám ukázala beránka Timmyho, který putoval k mé mamince, jelikož měla narozeniny a moc si přála svého Timmýnka :)

Jelikož má můj tatínek narozeniny týden po mamce, udělali jsme oslavu dohromady a já se rozhodla, že dostane taky svojí hračku, aby mu to nebylo líto :)

Tvořila jsem podle návodu, který jsem si koupila na Fler.cz od paní Veroniky, která zde vystupuje pod jménem DIONE. 

A vznikl náš pejsek Ňufáček ... 


Omlouvám se za fotky ... fotila jsem hrozně narychlo protože jsem úplně zapomněla, že nemám vyfoceno a navíc bylo třeba pejska zabalit a předat :) Třeba se mi podaří udělat nové a mnohem lepší fotky ;)

Mamka i taťka byli naprosto nadšení, rozesmátí a měli ohromnou radost ... Nejlepší byla reakce mojí maminky (55)

"Jéééééééé ten je nádherný ..... Jéééééééé táto konečně jsme dospěli do věku, kdy dostáváme hračky!!!!!!"


A tak to má být ne? Dělat radost s láskou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat