Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 13. května 2014

IT´S TIMMY TIME .....

Znáte to? :)


Omlouvám se za dnešní infantilnost mého příspěvku a doufám, že mi to odpustíte, ale Timmy je moje zlatíčko, miláček a nejoblíbenější beránek na celém světě :-)

Dostala jsem se k němu naprosto omylem, když jsem jednou projížděla kanály v televizi zrovna ve chvíli kdy byl čas Večerníčku nebo Kouzelné školky, nebo prostě nějakýho pořadu pro děti :-) Ze všeho nejdřív to byl šok, pak údiv a pak naprosto nefalšovaná láska :-)

Fajn nejspíš to zní dost blbě, když si vezmu, že mi táhne na "třicítku", ale co :-)

Nemůžu si odpustit přidat ještě jedno video :-) tuhle melodii jsem si jeden čas prozpěvovala docela často a došlo to tak daleko, že jsem si jí dala jako vyzváněcí tón na moje rodiče :-)


Jo jo asi jsem fakt magor, ale vždyť se říká, že v každém z nás je kousek dítěte ne? :-)

No každopádně proč jsem zvolila tuhle "ujetinu" jako téma mého dalšího příspěvku? Timmy je doslova součástí naší domácnosti, protože můj milovaný manžel mi daroval už 2 Timmýnky ... Oba jsem našla pod stromečkem, ale u prvního jsem brečela jak malá holka ... ANO, BREČELA JSEM ŠTĚSTÍM :-) Vždyť jsem to říkala, že jsem asi magor :-) Takže teď máme doma 2 beránky, jednoho maličkýho a ten druhý je pořádný macek :-) Navíc oba "mluví" ... po stisknutí pacičky a bříška bečí tím nádherným a jedinečným způsobem :-)


Moje maminka je na něj taky trochu ujetá, ale ne až tak moc jako já ... každopádně když viděla ty moje beránky pohromadě jak si tak hezky bečí tak prohlásila, že by chtěla k narozeninám taky svýho beránka a jen ze srandy plácla, že bych jí ho mohla uháčkovat ...
... a proč vlastně ne?



Doufám, že se mamince bude líbit ... vždyť je háčkovaný hned s dvojitou láskou ... Ta největší patří mé mamince a ta menší je pro Timmýnka :-)

Háčkovaného Timmyho jsem udělala podle návodu od jedné šikulky KAMLIN čímž jí strašně moc děkuju za zveřejnění návodu :-)
  

Žádné komentáře:

Okomentovat