Hrošíci :)

Hrošíci :)

čtvrtek 12. června 2014

Dodělávka třetí ... svatební dar

Konečně můžu odhalit tajemství mé třetí dodělávky :-) Moje kolegyně z práce se 11.6.2014 vdávala a požádala mě, jestli bych jí, ještě s jednou její kamarádkou, na svatbě nepomohla částečně s organizací, obsluhou a dalšími věcmi co by byly potřeba. Nemohla jsem odmítnout :-) 

Jelikož jsem byl pozvaná neoficiálně a můj manžel pozvaný nebyl rozhodovali jsme se, jakou formu daru zvolíme. Peněžní dar jsme zamítli a říkali jsme si, že by byla hezká nějaká osobní blbůstka jen tak pro radost :-)

Na Pinterestu jsem našla obrázek, který mě naprosto uchvátil a hned jsem se chopila háčku a už to jelo ... a tady je malý příběh ...

Žil byl, jeden osamocený ptáček jménem Daniel ...

... a jedna osamocená ptačí slečna jménem Monika ...


... oba si poletovali světem každý sám, lítali ven se svými ptačími přáteli a nevěděli jeden o druhém ...

... jednoho dne se oba ocitli na stejném keři ...


... seděli, štěbetali a najednou ...


... najednou se jejich pohledy střetly ... dali se do řeči, štěbetali si svoje ptačí příběhy a ...


... a najednou už nebyli osamocení ...

... začali spolu lítat, jejich štěbetání už mělo společná témata, jejich ptačí přátelé se začali také navzájem poznávat a oni si započali budovat své společné hnízdo ...


... nejdřív bydleli v podnájmu ...


... ale pak se rozhodli o vlastní bydlení ...


.... své ano si řekli 11.6.2014 v překrásném prostředí nedaleko Plané nad Lužnicí na samotě U Houpacího koně


Všechno nejlepší Moniko a Dane do Vašeho společného života a ať se Vaše hnízdo brzy zaplní malými ptáčaty ... 

Žádné komentáře:

Okomentovat