Hrošíci :)

Hrošíci :)

úterý 24. června 2014

Tutu sukýnka s kloboučkem pro malou princeznu

Ráda dělám radost a vždy jsem razila heslo, že nejlepší dárek je ten, který sami vyrobíme takže jsem se rozhodla, že udělám dáreček pro mou kamarádku, respektive pro její malou dcerku :-)

Moc tajný dárek to nebyl, protože jsem potřebovala vědět míry :-) 

Měla jsem jasnou představu, že se chci pustit do sukýnky pro princeznu ... nejdříveč jsem se chtěla pustit do nádherné sukýnky s kraječkou, kterou jsem našla na MMB ale nakonec jsem se rozhodla pro trošičku jednodušší a časově méně náročnou sukýnku z volánkové příze :-)

Jak se povedla, posuďte sami ...


Jelikož jsem musela kamarádce kápnout božskou proč chci malou Denisku změřit ... :-) ... domluvily jsme se, že k sukýnce udělám i čepičku na léto, aby jí to v kárce slušelo :-)

Inspiraci jsem našla opět na mém oblíbeném blogu Fizule71 a klobouček byl na světě ...


No a takhle vypadá kompletek, když je kompletní :-) Ještě si říkám, že by nebyla špatná nějaká kabelčička nebo něco takového, aby z malé slečny byla slečna velká :-)


2 komentáře:

  1. Parádní kompletek, kabelka by se fakt šikla:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ajko :) Jo jo kabelčička by nebyla vůbec marná :) Navíc malá vypadá jako modelka takže bez kabelčičky to asi nepůjde :)

      Vymazat