Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 7. července 2014

Dodělávka finální ... Oslík pro mimi

Já jsem úplně zapomněla na poslední mojí dodělávku :-) Hotová je dlouho, ale moje hlava děravá jí zapomněla zveřejnit :-) Takže teď to napravím a konečně se pochlubím mým dalším projektem :-)

Jedna moje spolužačka ze střední školy obdivovala Hrošíka Šamšulku a zeptala se, jestli bych zvládla oslíka ... Odpověď byla jasná ... ZVLÁDNU COKOLI :-)

No ano ... zvládnu cokoli ... ale nezvládám nafouknout čas a navíc bych potřebovala zaměstnat služku, která by za mě uklízela, prala, žehlila, vařila a milion dalších věcí :-)

Nicméně zadání oslíka znělo jasně ... Modrý pro chlapečka, který se má narodit v červenci :-)

Opět jsem využila zakoupeného návodu od DIONE, uvelebila jsem se ke kafíčku a mohla jsem začít ...



Práce mi šla překvapivě velmi dobře a hlavně rychle od ruky a za chvíli byl oslík na světě .... 
Dobře ... nebylo to zatím nic k velkému radování, protože zatím byl pouze rozložený na součástky, ale nebylo to nic co by nezvládla jehla a nit :-) 


No a po dalším usilovném trápení s jehlou byl fešák na světě ... sešívání trvalo trochu déle než jsem předpokládala, ale mou obhajobou bylo spousta dalších starostí, neustálé přerušování a velmi častý pobyt v zaměstnání :)






Jako bonus jsem se rozhodla ze zbylé příze uháčkovat i botičky pro miminko tak snad se bude tenhle kompletek líbit a malému chlapečkovi budou bačkůrky slušet a hlavně budou dlouho sloužit, protože jsou trochu větší, tak snad z nich hned nožka nevyroste :) 


Rozhodla jsem se pro značku Mickey Mouse ...
 

Matyášek se narodil 30.6.2014 :) Snad se bude tenhle kompletek líbit jak jemu tak i mamince a tatínkovi :)

 


Žádné komentáře:

Okomentovat