Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 1. září 2014

Narozeninová dečka pro tchýni

Tchýně slavila krásnou padesátku ... Hlavní dárek byl jasný ... celá rodina jsme se složili na poukaz do jedné cestovky, aby si mohla vybrat dovolenou podle vlastního výběru a povedlo se nám dát dohromady dost dobrý základ na nějakou pořádnou :)

Samozřejmě jsme si s manželem říkali, že by to chtělo ještě něco ... Prostě nějakou blbůstku, maličkost co by udělala radost ...

No co myslíte jak to dopadlo? Sáhla jsem po svém oblíbeném háčku č. 2, vyštrachala jsem v košíčku bílou Sněhurku, v šanonu jsem zalovila po příslušném návodu a už jsem jela ...

Byla to moje druhá dečka a myslím si, že se mi celkem i povedla :) Tchýně měla radost a to je hlavní :) Je teda pravda, že prohlížení dečky doprovodila svou tradiční hláškou "Teda Terez, že se na to nevy....." ale radost měla :)



No a kdyby někdo chtěl, může si jí také uháčkovat podle tohoto nákresu ...


Žádné komentáře:

Okomentovat