Hrošíci :)

Hrošíci :)

středa 1. října 2014

PODZIMNÍ VÝMĚNA

Tak jsem prostě nemohla odolat ... musím se přiznat, že jsem už hóóóóódně dlouho hledala a pátrala po nějaké výměně až jsem se konečně dočkala :) Bude to moje první výměna a nemůžu se dočkat výsledku :)

A kdeže se tato Podzimní výměna koná? :) na svém blogu http://vseocosezajimam-martula.blogspot.cz jí zveřejnila šikulka Marta a přidala i neskutečně krásné jablíčko :)

 
Takže můžu začít vymýšlet do čeho se pustím až mi bude přidělen protějšek :)

Takže neváhejte a přihlaste se taky :)

 

2 komentáře:

  1. Ahoj náhodou jsem narazila na tvůj blog a je moc hezký dám si tě do oblíbených když dovolíš. Máš tu moc hezké věcičky.Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evo vůbec mi nevadí když si mě dáš do oblíbených ... naopak budu moc ráda :)

      Vymazat