Hrošíci :)

Hrošíci :)

pondělí 3. srpna 2015

Láska na první pohled

Vždy jsem přemýšlela, co to je ta "Láska na první pohled" ... Už jsem na to přišla ... je to náš chlapeček, který se nám narodil 28.5.2015 v 17:28.  Měřil 50 cm a vážil 3910 g.


Od května už odtekla spousta vody ... JÁ VÍM ... ale musím se s Vámi o to naše štěstí aspoň trochu podělit.

Byl to dlouhý den, který nakonec musel být ukončen císařským řezem, ale i přes to všechno to byl den, který navždy zůstane tím pravý dnem D.

Najednou jsme totiž měli v rukách neskutečný zázrak a musím říct, že tomu stále nemůžu pořádně uvěřit, že se nám podařilo něco tak neuvěřitelně nádherného ...

"Je dokonalý ..." To byla má první slova když mi ho po probuzení z narkózy ukázala sestřička. Řekla jsem jen tohle a okamžitě jsem začala brečet štěstím ...

Když Stáníčkovi byly 2 týdny, zašli jsme k profesionální fotografce, která vytvořila tyhle fotky ...







Stáníčkovi teď už "táhne" na 3. měsíc života a má se k světu :) Posuďte sami ... měří 60 cm a váží 5420 g :) 



8 komentářů:

  1. Ahoj Terezko,
    přeji vám všem hodně zdravíčka,štěstíčka a spokojenosti.....krásné chvilky s chlapečkem.Je kouzelný a fotečky se moc povedly.
    Stáníček je kouzelný...mějte se Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marto :) Moc děkuji za přání užíváme si každý den ... jsou to nejhezčí okamžiky mého života :)

      Vymazat
  2. Šikulka je to, ať vám dělá jenom samou radost - tu hroší!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivano :) Stáník umí dělat jen radost :)

      Vymazat
  3. Moje babička říkala Pán Bůh požehnej

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, je to krásný brouček. Moc gratuluji, ať vám dělá jen samou radost :-) Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko je to náš broučulínek :) Zlobit neumí takže se díky němu pořád jen smějeme :) Děkuju

      Vymazat